5 de gen. 2011

Els 5 posts més llegits al 2010


Feia temps que volia fer-ho, però no ha estat fins aquest 2010 que vaig posar en marxa aquest bloc. No es fàcil mantenir una activitat regular com a blogger i compatibilitzar-ho amb la feina (especialment en un any complex com aquest) i la vida familiar (una dona, dues filles petites i una gossa). Però paga la pena l’esforç, encara que s’alimenti a base d’hores de son a la matinada, el moment més tranquil del dia.

Després de 45 posts al 2010, he volgut que el primer de 2011 servís per fer una mica de balanç: he fet una llista del 5 articles que han tingut més lectures, segons les estadístiques de Google. Gairebé tots pertanyen a la part final de l’any, no sé si perquè estava més inspirat, perquè el blog era cada cop més conegut o perquè he après una mica més a fer que els continguts corrin degudament per la xarxa. Els cinc articles, per ordre de major a menor interès, són els següents:
  1. El 5-0 a la premsa escrita: de 1994 al 2010 (31 de novembre)
  2. El mercat de fitxatges dels periodistes esportius (31 d’agost)
  3. El discurs de Ramon Besa sobre Ricard Maxenchs (26 de desembre)
  4. Rellegint Luis Suárez, 50 anys després (16 de desembre)
  5. Periodisme esportiu: ètica i... estètica (I) (18 de desembre)

Inicialment em vaig plantejar el bloc com una manera de tafanejar i com una plataforma d’entrenament per obligar-me a escriure, ja que el dia a dia de la feina cada cop m’hi allunya més. Mirant enrera, veig que tampoc hi he escrit tant; més aviat m’he dedicat a reflexionar sobre coses que han despertat la meva curiositat periodística i que sovint no troben lloc en d’altres espais. També m’he obligat a fer de cronista d’aquells esdeveniments o actes que hi he assistit i que també passaven desapercebut als mitjans. Com es pot veure al núvol de tags, el FC Barcelona i el periodisme esportiu han estat els temes més recorrents. Passió i deformació professional. 

Share/Bookmark

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada